Internetowy sklep zoologiczny ZooFaktor: WARUNKI DOSTAWY
(poniższe uwagi nie dotyczą zakupu zwierząt w naszym sklepie zoologicznym online – aby dowiedzieć się jak odebrać kupionego zwierzaka sprawdź zakładkę:
„wysyłka zwierząt”)
Zakupiony u nas towar można odebrać:
- na miejscu w naszym stacjonarnym sklepie zoologicznym, to nic nie kosztuje, zapraszamy!
- przez Pocztę Polską
- przez kuriera K-EX
- z paczkomatu InPost
Przesyłki Pocztą Polską - cennik:
paczka pocztowa Kurier48 (przedpłata) = 11,00 zł |
Przesyłki kurierem K-EX - cennik:
Przesyłka kurierem K-ex (przedpłata) = 14,00 zł |
Przesyłki paczkomatami InPost - cennik:
przesyłka paczkomatem (przedpłata) = 9,50 zł |
Jeśli Państwa zamówienie jest większe i waży ponad 30kg jesteśmy zmuszeni rozbić je na dwie przesyłki (płatne oddzielnie). Zanim to jednak zrobimy - skontaktujemy się z Państwem.
Czas i forma dostawy:
Poczta Polska zwykle dostarcza przesyłki drugiego dnia roboczego po nadaniu paczki. Paczkę do domu przywiezie listonosz. Jesli nie odbierzecie Państwo paczki (nikogo nie będzie w domu) listonosz zostawi awizo, a paczka będzie do odebrania na pobliskiej poczcie.
K-ex zwykle dostarcza przesyłki już następnego dnia roboczego po nadaniu paczki. Jeśli złożyli Państwo zamówienie po południu przesyłka może potrwać 2 dni. Kurier do Państwa najpierw zadzwoni, a potem przywiezie paczkę pod wskazany adres. Jesli nie odbierzecie Państwo paczki (nikogo nie będzie w domu) kurier zostawi awizo i spróbuje dostarczyć paczkę jeszcze dwukrotnie pod ten sam adres w kolejnych dniach. Paczkę można też odebrać w lokalnej siedzibie K-ex, ale zwykle jest to daleko od czegokolwiek :)
Jeśli dostawa opóźnia się do 3 dni prosimy o szybki kontakt z naszym sklepem.
Przesyłka innym kurierem:
Na Państwa życzenie możemy wysłać zamówiony towar inną, wskazaną przez Państwa firmą kurierską lub Pocztą Polską.
UWAGA: Zawsze sprawdzajcie Państwo zawartość paczki przy kurierze!
Aby móc to zrobić trzeba najpierw potwierdzić odbiór paczki oraz opłacić przesyłkę, jeśli wybrali Państwo opcję płatności przy odbiorze. Następnie należy otworzyć przesyłkę i uważnie sprawdzić zgodność zawartości ze złożonym zamówieniem oraz stan przesyłki. Jeśli będą Państwo mieli jakiekolwiek zastrzeżenia co do zawartości lub stanu przesyłki należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody – na jego podstawie można złożyć reklamację. W przypadku braku takiego protokołu bardzo trudno jest dochodzić swoich praw, gdyż firma kurierska nie będzie miała pewności, kiedy dostarczany Państwu towar uległ uszkodzeniu, dlatego bardzo prosimy o staranne sprawdzanie paczek.